Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


ily ibu
Tuesday, August 11, 2009 | Tuesday, August 11, 2009 | 0 comments
pic aku wif kazen kuh !

pic aku wif anak buah aku
<33


mis laa kt parents aku .
dh sebulan lbey ak kt jb neyh ,
terpakse praktikal d HSA ( hospital sultanah aminah )

mggu lepas baru jew aku balek perak coz rndu kt family ak .
tersangat laa rindu !
rindu kt parents ,
rindu kt siblings ,
rindu kt umah ,
rindu kt bilek ,
rindu kt sume yew laa!
smpai kan aku rindu kat tingkap2 kat umah aku tuh !
haha !



nurse ?
hurm ,
dh laa H1N1 tgh berleluasa .
ta pasal2 jew .
hurm ,

smlm kalau tgk berita ,
ad sowg patient yg meninggal coz h1n1 .
perempuan n sdg mengandung .
actually dye tuh patient aku sblum dye kne tuka wad yg quarantine kan .
sian dye .
dh laa tgh pregnant .
dpt h1n1 .
skg dh meninggal dh . .

ble praktikal ney ,
aku terase macam btol2 menjadi seorang nurse .
berkobar2 pun ada . .
tp bosan pun ada jugak taw .
mne tak yew . .
keje ktowg mudah jew . .
byk free tyme drpd bz . .
kalau bz pn .
coz basuh berak patient n basuh kencing patient !
haha !

tp minggu lepas . .
aku baru jew mandikan mayat sowg patient tuh .
bersaba jela aku .
tp demi tugas n pengalaman . .
aku sanggup wat !
hee .
=)

luv nurse !
haha ,




Older Post | Newer Post