Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


menyampah . .
Sunday, August 16, 2009 | Sunday, August 16, 2009 | 4 comments

malam ney aku still g sowg2 tanpa ad yang menemani .
haha .
ayat skema gile .
tapi oke wat !
dh mmg aku skema na wat cam ne !
un-satiesfied ?
let me be me oke !
hurm ,

juz a skema pic .
huh !

t'tibe mis same bdk ta gune tuh .
nta laa .
tgk ms dye .
tgk pic dye .
hadoih !
makin payah lak nk lupe .
he look so apy .
but me ?
y must be like dis ? !

aku da try lupe kan dye .
but i can't !
wat must i do !

tension laa jd cam ney .
rase nk jew block ms dye tuh .
tp ta sampai ati .
haha !
ta sampai ati ?

dye happy jew kt lua sne .
dh couple gan gurl len .
yang lagi hawt .
yang lagi market .
sdangkan aku frust menonggeng kt sini .
tp penting sangat kew sume tuh ?
bahagia kew ko gan dye tuh !
n ta bahagia kew ko gan ak ? !

knp llaki mst memilih stiap kali b'couple ?
npe dowg ta jujur jew gan gurl tuh sndri .
jgn na gantung gurl tuh laa !
kalau ta suke ckp ta suke awal2 !
ta sian kew kt dye !
npe ta pena pk !

huh !
ta pasal2 jew aku mengarut kt sni .
melepas kan tension yang ta kan lepas !

now !
aku na tdo .
lupekan budak ta gune tuh wat smentara waktu oke !
=)



Older Post | Newer Post