Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


o1 : 33
Wednesday, August 12, 2009 | Wednesday, August 12, 2009 | 0 comments

na tau npe aku wat title o1 : 33 ?
ceb ituh tyme aku post kejadah neyh !
haha . .
o1 : 33 pagi tuh !

hua3 !
sok keje pagi tapi aku ta tido2 lagi .
membe aku yang keje shif petang pun da tido da . .
haha .
ape la naseb .
hee ,

aku baru saje bertungkus lumus menyelesaikan assigment yang telah diberikan .
payah ouh !
manyak susa ini assigment . .
haha !
bila assigment da siap . .
aku pulak ta ley tido !
begok tol . .
hurm ,

tido laa wahai nur husna binti mansor . .
esok kamu keje . .
dan kamu memerlukan rehat yang cukop kerna . .
esok ramai patient yang menunggu kedatangan mu untuk membasuh berak mereka !
haha .
bengap tol !

tape3 . .
mate ney ta sampai ati na tutup . .
tapi pabile mate ney terbuke . .
otak pulak yang men peranan . .
memikir kan masa lalu . .
masa yang akan datang . .
masa yang telah pergi . .
dan semua yer . .

hurm , ,
saba ehh una . .
ko kene tabah jalani dugaan yang akan datang . .
hidup kene rawr . .
haha !
bengap la kau una . .

oke laa . .
aku mahu tido dulu . .
katil telah memanggil kau neh . .
hee , ,
=)

p/s : hope sok aku ada mud na g keje . .
n melakukan keje2 kuh dengan ikhlas . .
tanpa memikirkan pelbagai alasan . .
mis pada semua owg yang aku kenal . .
sama ada owg yang aku benci . .
n owg yang aku syg . .


Older Post | Newer Post