Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


penat !
Wednesday, August 12, 2009 | Wednesday, August 12, 2009 | 0 comments
ari ney memang memenatkan .
td keje sangat membosankan !
aku penat bukan sebab keje . .
tapi kerna life aku neyh . .
sangat memenatkan dan sangat membosankan .

sampai tahap aku rase .
bile laa aku nak semakin besar . .
semakin matang . .
dan dapat berfikir seperti owg yang lebey dewasa . .

tapi takot lak ty kalau bile dh semakin dewasa .
aku rindukan saat aku remaje neyh !
haha .
remaje kew ? !
hee , ,

aku jelous gan owg kat lua sane .
dowg still happy gan life dowg . .
tp aku ?
nta laa .
ape yang awt aku rase cam ney pun aku ta taw .
nta!!!!

ibu salu cakap . .
nur husna binta mansor . .
tolong laa menjadi seorang yang matang dan pandai berdikari . .
sampai bile kamu nak hanya bergantung pada owg . .
kamu semakin besar dan harus berfikir semakin matang .
jangan terlalu childish .
nobody perfect . .
but u must be a perfect !

ayah pulak . .
una,
ayah ta kesa pun kamu mcm mane .
tapi kalau bley . .
ayah mahukan kamu matang dan pandai berdikari .
bukan yew seorang yang masih lagi kuat mengadu dan tidak dapat menerima kenyataan .
masih lagi kuat merajuk dan mahukan perhatian yang lbey .
masih lagi keanak-anakan .

huh !
aku ney manje sangat kew haa ?
aku rase ta pun .
aku normal jew ryte .
tp . .
owg yang menilai kite .
bukan kite yang menilai diri sendiri .
hurm ,

sory . .
aku ta taw ape tanggapan kowg pada aku .
aku ta taw ape yang kowg nampak pada diri aku ney .
kowg tolong perbetulkan aku ape yang patut kan keyh .
tengok !
aku masih meminta pertolongan owg len !!






Older Post | Newer Post