Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


semalam . . .
Saturday, August 15, 2009 | Saturday, August 15, 2009 | 0 comments

hee ,
actually ta de pape pun yang jadi semalam .
life aku still cam bese .
ta de pape pun yang jadi .
kesengalan ada laa .
hek3 .
=)

pagi semalam ku bangun lewat lagi .
kelam kabut aku di wat yewp !
haha !
ne tak yew .
macam2 kene wat .
gan kene tunggu turn mandi lagi .
dh laa baju ta ciap iron !
haha .

cakap sal iron2 neh an .
tyme bes2 aku iron uniform semalam an .
ley lak aku tetido !
haha .
bukan setakat baju jew yang aku iron !
aku siap iron tangan aku sekali !
haha .
begok !


haa !
bapak buruk giler tangan aku neyh !
ta pasal2 jew ad parut .
arhh !
bengang tol .
itu laa kaw !
careless sangat !
kan da padan muke .
hek3 .
tape2 .
pengajaran tuh wat aku .
hee .
=)


Older Post | Newer Post