Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


kawan . .
Tuesday, August 25, 2009 | Tuesday, August 25, 2009 | 0 comments


kawan ?
waa !
mis sama kowg dowh !
iswarian . kejoarian .
is a bes memories .
haha ,
byk gile kenangan gan kowg lol !
hurm ,

uz syg .

uz !
mis gile sama ko kurus !
bile laa dpt rempit sesame g .
waa!
rindu tyme cam tuh .
balek2 jew skola .
mandi2 . ciap2 .
terus na kua balek .
g lepak pekan .
mam kfc .
usha komik2 baru kat snack n candy tuh .
g ccy .
konon cari buku .
last2 bende len yg dapat .
haha .
bear besa yg aku bg tuh idop g dak !
waa !
aku jeles gan bdk kejo .
still g dapat lepak salu gan ko .
yang aku lg ?
hm ,
paham2 sude .
=)


cha syg .

nisa muchux !
dea yg mengajar aku bout komik !
haha .
mengajar aku ke arah pembaziran !
hee .
tade3 .
kidding oke !
hee .
egt dak kek yg kte wat tp ta jd tuh .
ko selambe jer mam kek ta sedap tuh .
pergh !
dasyat arh ko .
dulu salu lepak uma ko an ?
satu ari tuh aku gan uz tlg ko kemas bilek !
egt dak ?
haha ,
bes gile tyme tuh .
tyme tuh jelaa yg ley kte spent tyme sesame lme2 .
hurm .
rindu3 !


yaya syg .

dayah !
c kurus tinggi yang manje gile !
asyik2 bekepit jew gan cha .
kemane jew mst bedue !
hee .
syg ko lol !
ahad neh kte copink bju raye sesame oke !
hek3 .
sejak aku kt jb neh .
agak2 2 bulan kte ta jumpe an !
kalau tyme skola dulu .
tiap2 ari na jumpe .
sampai kan cuti 2 ari pun na jumpe coz rindu sgt .
hee .
syg arh ko !
kowg laa tempat aku luah kan prob2 aku gan pojan dulu .
n ko la owg yg pling ta suke gan pojan dulu taw ya !
haha ,
past is pat oke !
jgn egt da .
haha .
imy !


junior tebaek .

tiQa .
kalau ta d'sebabkan pbsm .
tentu kte ta sekamceng skg kn .
hee .
comey jew tiqa neh .
suke wat akk apy .
hee .
tp pape pn jgn lupe akk oke !
ily !

nawwar wif bila muchux ! .

teman tebaek !
hee .
owg yg ta penah lupe kt aku .
hee .
syg arh kt kowg .


nana owh .

minah bedol neh !
ape motif nta gamba dea tesesat kt sni !
haha .
nana owh .
mmbe yg akan menjadi nurse sepeti kuh !
haha .


ex tebaek .

hee .
ta abes2 aku gan mamat neh an !
bia arh !
suke ati aku arh !
hee .
muhammad faudzan !
ko jge diri ko oke !
motor n rokok mmg ta dpt di pisahkan dgn ko .
ta kesa laa sume tuh .
jnj ko apy gan new life ko .
may all bless yuh !
=)


junior tebaek .

dd .
merangkap bf tiqa .
hee .
jge tiqa elok2 oke !
akk syg dea .
hee .
hope relation kowg kekal sampai bile2 .
namo asyk gado2 .
hee .


camer .

camer aka driver .
haha .
sengal jew .
dulu aku satu kelas gan budak gigi besi neh .
tp 2 taon jew .
hek3 .
bile laa ley tgk ko gado2 gan ya lg .
hee ,
baling2 penyapu kew .
ta pun baling kerusi !
haha .
ty raye jd driver aku lg oke .
amek aku kt umah aw !
=)


abel .

abel .
satu kelas gan ko sampai 5 taon !
nek busan tgk muke ko .
tp skg baru aku taw .
aku rindu na tgk muke ko lg .
hee ,
tape3 .
reunion ty kte meet oke !



fendi .

fendi !
hee .
ko salu kutok aku an !
sng2 jew kutok aku .
hee ,
tp tape .
aku ta kesa pun .


momo .

momo !
melekat gile name tuh an !
hee .
tgk laa spe bg .
hee ,
skg ko da ta lepak tnjg da .
tp jgn lupe gan aku oke !
hee .
mis arh gan k'sengalan ko tuh .
hek3 !


epi .

ta da motif pun aku letak pic mamat neh .
tp disebabkan dye da tolong aku belikan tiket balek johor rie tuh .
baru aku terasa yang aku still lg ada kawan yang bernama epi !
hee ,
dulu cam ne nta aku ley ta oke gan dye neh .
aku ad wat salah kt dye kowt !
tp nseb bek last2 kmi oke gak .
tp oke gitu2 jela .
hee ,
tape3 ,
besyukur oke !


amar .

amar ?
c kecik .
c comey .
c sengal .
haha !
bes lol kalau sembang gan ko .
ta kering gusi aku d'wat yew !
hee .
syg arh ko !
thnx wat aku apy jewp kt kejo tuh .


Older Post | Newer Post