Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


tanda tye pd dri sendri .
Friday, November 20, 2009 | Friday, November 20, 2009 | 2 comments




stiap yg dtg tentu akan pergi .
dari mna dye dtg .
di situ dye akan pulang .
nta laa .
entri kali neyy mmg ta t'susun .

baru2 neyy ,
apit contact aku .
ckp yg amir bru jew meninggal .
excident .
mungkin allah lbey sygkn ko amir .

actually ,
t'kejut . .
sdeyy . .
t'gamam . .
even aku ta laa knal sgt gan amir .
tp dye penah jd kwn aku dulu .
pernah jadi salah satu student kejo .
pernah jadi salah sowg geng smseng pojan . hee ,

amir ;
yesal . .
dulu aku ta cube jd kwn ko .
even aku ta laa knal ko sgt .
tp rse cam sdey ble dpt twu ko dh pergi .
pergi m'gadap yg esa .
moga roh bahagia kt sna .
amin .

hurm .
nta laaa .
sdey bile knang kn owg yg kte syg pergi tinggal kn aku .
opah ,
una rindu kt opah . . .

bile aku bleyy dpt tinggalkn dunia neyy ehh .
sume neyy slalu m'jd tnda tye kpd dri aku sndri .
arggghhh !
jgn na mrepek laaaa !

soryy .



Older Post | Newer Post