Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


hari ini (:
Saturday, October 2, 2010 | Saturday, October 02, 2010 | 0 comments


lama gila aku tak update post kn . cerita macam2 . pasal raye pun aku tak cerita pape pun . nak dapatkan mood update cerita baru susah sangat . kenapa entah . rindu memang rindu , tapi malas . hee -.-


hari ni hari last aku cuti sem . dari 8sept aku cuti , and hari ni aku kne balik kolej balik . seksa gile sebab dah biasa duduk rumah , sekarang kene balik kolej balik . itu laa kolej ! kan aku dah kate . jgn bagi aku cuti lame sangat . nanti aku jadi makin pemalas tahu tak ! sume salah kau kolej ! haha ,


3 minggu cuti ? tak ada buat pape yang best pun . macam biasa , isnin sampai jumaat duduk rumah jew . ayah dengan ibu tak bagi keluar . asyik2 , bahaya keluar rumah sorang2 . sekarang dah lain , orang tak semua yew baik . mau dirogol yew kat tepi jalan cam ner ? nauzubillah , terok betol jenayah sekarang neh . dengan rogol yew . bunuh lagi . langsung tak ingat dosa pahala kew ? maybe dorang tak reti nak bezakan kott . hurm ,


nasib weekend still boleh keluar , tapi kena ada orang ambil dan anta oke ! itu syarat dye . haih , tape3 , sabar oke . ibu denga ayah buat macam tuh bersebab . sebab mereka sayangkan kau laa husna . as anak mereka , terpaksa laa aku terima walaupun dalam hati nak sangatttt keluar . thanx tuk uzmana tersayang n kanda tercinta . tanpa dorang berdua , memang aku tak boleh keluar g mane2 . nak harapkan lesen , TAK payah . lesen yang tiada fungsi . jangan nak ingat kan dah . penat aku tension sebab tak boleh bawak kereta . hurm ): thnx korang . iloveyousomuch oke . i'llmissyou <3





p/s : ingat kan hari ni nak breakfast dengan kanda . tapi plan punya plan , cancel ! sokay bie . minggu depan kita jumpa oke . itu pun klau i tak ekot ibu g cameron . hee , u take care oke . iloveyouuu .



Older Post | Newer Post