Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


saya dapat tag !
Wednesday, October 6, 2010 | Wednesday, October 06, 2010 | 0 comments


Siapakah nama anda?
- Nur Husna bt Mansor :)

Apa makna di Sebalik nama anda?
- lupaa laa ):

Adakah anda mempunyai teman istimewa sekarang?
- hehe. yupp ! iloveyouuu .

Sekarang sedang berbuat apa?
- buad benda alah neh and makan maggi . lapaaa !

Kali terakhir anda bercakap dengan?
- ain and kecik .

Siapa dia dalam diri anda?
- kawan kawan saya :)

Kali terakhir anda bercakap dengan siapa sebelum tidur semalam?
- semalam? fik syggg .

Siapa dia dalam diri anda?
- lebah saya <3

Jam sekarang pada pukul?
- 08.17 . ikot jam lappy saya (:

Perasaan rindu pada siapa sekrang ini ?
- Muhd Fikri Termizi <3
- Family
- Irdina

Perasaan Sayang pada siapa sekarang ini yang berlainan jantina?
- kekasih hati saya laa <3

Warna Kegemaran?
- colourful <3

Suka orang yang bagaimana?
- banyak cakap
- sporting
- kelakar
- suke membahan
- buad gelak sampai mulot tak bole tutop.

Benci orang yang bagaimana?
- penipu
- hipokrit

Anda seorang yang bagaimana?
- tak reti nak nilai diri sendiri. tanya la kawan kawan yang laen. mereka lebih tahu :)

Cerita tentang cinta pertama anda?
- cinta pertama? tak menjadi pun. haha

Cerita tentang couple pertama anda?
- masih berkawan sehingga sekarang :)

Cerita tentang anda dan pasangan anda sekarang?
- no matter what, i can't stop loving him. i don't know why iloveyouu bee :)

Cerita tentang seseorang yang sentiasa dengan anda sekarang. berlainan jantina.ok?
- Hanzalah, budak besh saya, berkawan rapat sejak tahun lepas, tempat mengadu and tempat bertanya tentang gadjet. :)

Cerita tentang sahabat baik anda?
- the BEST !

Kata-kata terakhir untuk orang-orang yang diingati?
- iloveyouuu .

TAG :
- Syro, Ekin, Kak Fara, Anith, and sesiapa yang baca :)



Older Post | Newer Post