Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


tak dijangka ?
Tuesday, October 26, 2010 | Tuesday, October 26, 2010 | 4 comments



hari yang tak dijangka ? berlaku 4 hari yang keempat . keempat ? baru sekarang ko nak cerita ? cerita lapuk laa weyh ! arhhhhh ! ku tak kira . suka hati aku laaa . belog haku . bukan belog kau kan kan kan (:



ahad : 24oct2010
mood : rindu laaa , bila nak datang lagi ney *pleaseee (:



petang tuh tanpa dijangka pacek lebah menghantar saya pulang dari kampung ke selayang . ape ? selayang ? buat ape laa g selayang tuh ? saya sekarang sudah tinggal di selayang laaa . tak duduk kat damansara dah . nak tahu lebih lanjut ? silaa laa tanya pada management unity college oke ? hee ,


*sila tukar gaya bahasa anda . agak kuno disitu . terima kasih .


oke oke , tukar gaya bahasa pulak .


sampi sampai jew aku kat RAWANG , contact ain . tye aku nak kne singgah tesco beli barang kew ? nak beli barang dapor kew . hee , alih2 budak rumah nak join g beli barang kat tesco . so ajak c pacek lebah amek mereka kat umah di selayang *gaya bahasa tak dapat ditukar . nasib baik laa mood c pacek lebah oke . hee , thnx syggg <3



sampai kat tesco macam budak batak dah lame tak g tesco . oke FINE ! memang dah lme tak g tesco . last g time sem lepas jew kodd . nak buat macam mana semua malas nak kuar rumah . baik beli kat kedai runcit 3M kat bawah umah sebelah swimming pool and sebelah kedai makan . heh3 , *complete tak statement aku ?




alia blurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr . . .





kenapa awak lari pacek ? malu yaaa . *blushing




kenapa gambar mereka boleh tersesat disini ? HUH !






no comment . just nak gtaw . i dah dapat makan ice krem coklat 1 scoop dengan u . tapi kenapa 1 scoop ? i nak 3 scoop laaaaa . yeahhhh *wink . bile jew nampak kaya ball . muka terus bersinar-sinar and lupa diri . sampai sumbat 3 ketol kaya ball dalam mulot . iloike (:






habes jew membeli barang dapor , terus balik umah . lewat sangat . heh3 , konon beli barang bayak sangat . gaya macam terpaksa sangat g tesco . sedang kan just habes kan 17 hinggit jew pung . jimat kan kan ? hahaha , *dasar kedekot sebenar yew .










thnx alia, ain n intan . huahuahua . ada gaya bakal suami isteri yang berjaya tak ? *bathing eyelashes











thnx pacek lebah . u dah amekkan gamba kami yang agak-agak muka nak mintak penampa .







sampai suda dirumah . terima kasih pacek lebah kerana :
*menghantar saya dirumah
*membawa saya dan budah rumah saya membeli barang dapor
*yang paling penting , membuat saya happy .

terima kasih daun keladi (:



Older Post | Newer Post