Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


why ?
Thursday, October 28, 2010 | Thursday, October 28, 2010 | 0 comments




ya allah ,

aku tak tahu ape dah jadi pada aku dua tiga hari neh . badan serius tak selesa langsung . nak kate demam , badan tak panas pun . entah lah . dari hari selasa lagi jadi cam ney . penat yew laaa .



bile pagi jew , sampai college of coz laa breakfast kan ? masuk jew kelas muntah2 . makan jew muntah . penat yew laaa muntah . sampai kan muntah pun keluar ikut idung , ape jenis muntah ntah ? haihh , sabar jelaaa .




badan ouh badan ,

awak tak tahu kew badan tuan awak ney penat sayang ? terlalu penat laa sayang . . .




aku lapar . sangat lapar . tapi buat ape makan kalau muntah balik . sakit tekak twu dak ? korang pun mesti boleh paham kan macam mana seksa nya muntah ? macam pagi tadi . baru makan tak sampai seketul kuih kasuwi , dah muntah melambak macam dah makan 50 ketul kuih sedangkan sebelum makan kuih tuh , aku dah muntah dah . dari mana ntah dapat sisa2 makanan dalam perut aku neh . kalau muntah sehari sekali mungkin aku boleh terima , ney tak ! 24 jam nak muntah . angin dalam badan ney asyik berlegar2 legar jew dalam perut .




time nak balik rumah plak , confirm2 laa kne nek bas kan kan ? masok jew dalam bas , tekak dah loya-loya . nak tidur dalam bas pun tak boleh , even nak bersandar pun tak boleh . kene duduk tegak-tegak . haih , payah payah . macam mana neh ?



lepas problem muntah lak . aku dapat sendawa yang berturut-turut . yang nie jangan cakap laaa . bunyi burok nak mampos ! macam kerbau nak bergaduh twu dak ! ya allah , ta taw nak cakap cam ner . sakit yelaaa dada neh . dah laa nak tidur malam tak boleh . tapi kalau tido dalam kelas boleh plak . nyenyak giler even budak-budak kelas bising mengalah kan kat pasar borong . ape kes ntah gan badan aku neh .


tak faham betol aku gan kau badan !




kenapa laa time-time ney jugak tak sedap badan . dan kenapa laa time-time ney gak problem menimbun-nimbun ? macam-macam jadi minggu neh . tak tawu nak cakap macam mana . tak cukop-cukop lagi c badan seksa aku , tambah pulak lagi orang sekeliling aku yang rajin menyeksa aku . apa laa salah aku ?




Older Post | Newer Post