Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


meanings ?
Sunday, November 14, 2010 | Sunday, November 14, 2010 | 0 comments



ya allah ,
aku tak tahu apa yang aku patut buat sekarang ney .
hanya disebabkan aku ,
semua ney jadi .
apa salah aku ?



aku dah tak tahu ape yang patot aku buat .
kau tanak aku dgn dye ?
aku clash ,
puas hati kau kn kn ?



habis sekarang apa yang kau nak lagi ?
aku tak faham kau laa lelaki !



semua ney seyes menyusahkan aku tahu tak !
bukan aku jew .
dye pung sama .
dem ! aku benci kau .



****************************************



kadang kadang kan aku tak tahu apa makna kawan .
kawan, kawan, dan kawan ?



boleh tak bagi saya makna kawan ?
kawan tuh perlu kew ?



sebenar yew kan ,
kawan tuh sebagai teman atau musuh ehh ?




***************************************



maaf , disebabkan saya semua jadi macam ney .
maafkan saya .







Older Post | Newer Post