Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


trip ?
Friday, November 5, 2010 | Friday, November 05, 2010 | 0 comments




entri penuh rasa jealous yang membuak-buak umpama lava gunung berapi yang meletop ! pumm ! pumm ! *meletop versi pemalu . aww ! awww ! hahahahahaha ,




aku jealous melihat mereka mereka dan mereka yang akan mula bercuti tak lame lagi . cuti final laa kata kan . mereka sedang bercuti beramai-ramai . dan aku plak berhempas pulas memerah keringat untuk belajar dicollege . *weyh ! kenapa bahasa melayu aku cam kap lam ya nga nehhh ? ! sedangkan aku pulak . bercuti berseorangan kerana aku cuti tak sama tarikh dengan mereka mereka dan mereka . TELL ME WHY ? kenapa college tak buat sama cuti dengan mereka mereka dan mereka semua ! arghhhhh ! jealous jealous . tape tape . mungkin ada hikmah dye . aku bersabar demi kejayaan . hahahaha ! *ayat nak macho jew .





tadi kan tadi , im gan EPY . membe sekolah menengah dulu dulu kala sane tuh . alaaa , mase dulu dulu tuh . time kanak kanak tak cukup umor yang baru nak up2date tuh . hahaha , malu nak ingat balik . aduh , sangat memalukan tapi kenangan woiiii ! . hahahahahaha ,






pastu tadi tanya laaa kat si rambut tinggi neh dye kat mana . dan dye pun cerita panjang punya panjang punya laa panjang cerita nya , beliau sekarang di pulau redang . haaaaa ? ! PULAU REDANG ? ! ! ! ! ! ! for what laaaa . confirm confirm bercuti kan kan kan ?




contoh contoh gambar kat pulau redang yang telah aku perolehi dari pacek google (:






terima kasih yew pacek google . awak berjaya membuat saya jealous tahap gaban sampai merah merah di muka menahan bengang !





ouh , aku sangatttt laaa jealous jealous jealous ! best punya best giler laa family si EPY neh . nak pulak bawak anak anak mereka bercuti kat pulau pulau neh . kalau family aku , jangan harap ! kena plan dulu . prepare pape yang patot . macam mengalahkan nak buat kenduri kawin kat pulau tuh sedangkan bercuti cikai cikai jew pun . haihhhhh ,





tape tape . jangan pikir diri sendiri jew taw . nak buat cam ner ibu ayah kamu tak suka g pulau . hee *positive thinking (:bagus kan aku kan ? ada gaya anak mithali tak ? sedangkan yang real menghentak hentak kaki , merajok tak sudah sudah sebab ayah tanak bawak g pulau . hahahahahahahahaha ,





tadi jealous tengok trip EPY masa dye g bercuti dengan family dye kat ganu hari tuh . errr ,


aww awww , naik bottt . kenapa tak nek kapal selam . lagi best tw tw tw . aku pernah rasa mase dalam mimpi malam semalam . best best !



nak gak amek gambar belakang dye ada layang-layang . lagi afdal kalau ada wau jugak ! woahhh ! best tuh .






FINE ! snorkeling . aku langsung tak jealous taw epy ! errr ~






tapi paling best kan kan kan bila . . .


bila ada pic satu family cam yang atas neh . bila tengok balik . macam gamba tuk kulit album lagu pun boleh gak neh . cantik cantik . hee ,






*sumber gambar dari pacek dan macek FB yang tahu jantina dye macek kew pacek . terima kasih macek or pacek FB .








agak agak bila laaa ko boleh bawak aku g trip ehh EPY ehh . heee , aku menunggu ko pelawa join jew neh . hahaha*gaya tak tahu malu .


















last last dapat tahu epy bukan yew kat pulau redang sekarang neh . dye sedang berseronok di rumah parents dye kat tanjung malim . aku kena tipu hidup hidup ! bongok bongok bongok ! penatt aku jealous twu dak !



Older Post | Newer Post