Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


si gadis berhibur terhibur menghibur dan berkaitan dengan hibur .
Monday, December 6, 2010 | Monday, December 06, 2010 | 0 comments



28 november 2010


bertemu dengan si NISA berbibir seksi . awwww , rindu punya pasal . sanggup menghadapi halangan yang berliku-liku . haha , menumpang kenderaan kakak saudara si bibir seksi menuju ke times square . kalau di ikutkan first plan mahu ke mid valley . tapi terpaksa diubah tanpa mengetahui sebab-sebab nya . kami berdua turut ditemani oleh cousin si bibir seksi yang bernama HANA , sopan bukan bahasa aku ?


kemudian muncul pula teman teman nisa a.k.a kawan sekolah aku dulu . ada syahir, fendi, alip kawan si syahir dan abang ama . hahahahaha , COMPLETE !


tiada apa yang dibuat di TS sana nun . hanya cuci mata, lepak MCD ; NISA belanje lunch, lepas tu tengok wayang . NGANGKUNG ouh NGANGKUNG ! macam tipu NISA ajak tengok cerita melayu . TIPU TIPU TIPU ! macam mimpi jew . tak pernah dibuat aku kuat gan NISA tengok wayang cerita MELAYU . kahkahakah !



no comment pasal cerita neh . first first tengok , mcm nak join sekali NGANGKUNG ! haha , tapi banyak kott kesedaran pada orang orang yang bergiat dengan JUDI pe bende ntah neh . DOSA DOSA . ingat tuh weyhh !





si NISA bersama dengan si cousin yew HANA .

- kenapa bila ambil gambar dengan HANA kan kan , dye mesti tutup mata . maluu yaaa ?





apabila si labu bertemu si pisang .
bercucuk tanam lah mereka di kebun times square .
haha,





- jangan lupaaa , aku sedang menyimpan
rahsia kalian berdua . aku igt tuh !

**********************************************************************






4 december 2010



first time cuti minggu tak balik rumah parents tuk sem4, saja nak buat lain dari yang lain . nak ubah sikit laa kan . petang tuh plak kua dengan budak rumah . tapi kami berpecah , hanya tinggal aku, KECIK dan ALIA . tak g mana pung . kua g SELAYANG MALL jew pung . saja cuci cuci mata yang penuh dengan taik mata disebabkan tidur yang berlebihan di hari minggu . malah keluar pung disebabkan aku nak makan HOT & ROLL . gedik bukan ?





bersama si KECIK .

- mereka kata muka kami seperti adik beradik . yeke ?





dan juga bersama ALIA






yeahhh , HOT & ROLL .

- disebabkan nafsu makan yang membuak-buak2, aku siap beli 2 set .
siap dengan paratha aku beli tawww . masyukkk gitu .




*******************************************************************





6 december 2010



siblings nite kott bgi aku .

malam tadi ANGAH dengan WANI datang amik kat umah , semata mata disebabkan adik kesayangan nak menonton wayang . haihhhh , gedik gedik . budak gedik memang selalu mintak benda bebukan kan ?


first plan , nak lepak curve jew . sebab WANI nek tengok social network . tapi tiket plak pukul 11.45pm . lewat lewat . masing masing penat . aku baru balik kelas . angah lak baru balik keje . so , aku pung servey tengok cerita len . ingat nak tengok harry potter . tapi stat pukul 11.45pm jugak ! haihhh , spoilll spoilll . yang awal pung ada cerita rapunzel jew . sume tanak tengok ! tapi aku nak tengok pe ! ! ! haaaa ,


alih alih , g ONE UTAMA . survey wayang kat situ . aku mati mati tanak tengok cerita social network . cerita pe ntah ! macam cerita orang tua jew pung . tanak tanak . then , alih alih pilih HARRY POTTER ! yeayyyyy , tapi kan kan . actually aku nak tengok NARNIA laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! hahaha , tak faham aku , aku nak tengok cerita apa sebenar yew neh ? nak tengok due due boleh dak ? -____-




sebelum cerita stat , makan duluuuu ! perut dah sebu dah . sebab lapaaaa . hee (; makan kat CHICKEN RICE SHOP jew pung . angah nak sangatt makan nasi . lapaaaa bebenor dye malam tatdi . haihhh ,




WANI si pelahap .

- tak makan setaun yew ?






makan 3 orang jew pung , tapi mengalahkan makan satu family . hahaha ,

-______________________________________________-






murah jew bukan ? harga dye better laaa . kalau makan kat secret recipe, baru makan 3 orang dah nak dekat seratus harga dye . kenyang pung kenyang . sampai tak larat nak sumbat makanan dah .






demmm ! awesome . cerita dye besttt kotttt . tak menyesal aku sebab tak dapat tengok NARNIA . tapi menyesal sebab tak follow sangat cerita dye yang sebelum sebelum , so kalau tak faham pape mesti tanya wani dye . hahaha ,







masih tak percaya aku tengok HARRY POTTER ?
































NAH !
neyy hahhh bukti diaaaaa .




sudah percaya ? hee ,





habis cerita , dalam pukul 2am . terus gerak balik kampung . yeahhhh ! cool bukan ? anak dara kua tengah malam , balik subuh ! hahahaha ,






Older Post | Newer Post