Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


entry untuk kau seorang yang selalu buat aku baran !
Friday, February 11, 2011 | Friday, February 11, 2011 | 1 comments






sangat menyakitkan hati ! menganggu ketenteraman malam aku yang sememang yew panas tapi dipanaskan lagi oleh si kerdil neyh ! tambah tambah lagi bila dah jumpa sekutu dye . yang sengaja nak jadi batu api . haiyyaaaa , youu olang manyak bikin panas woooo !







* kalian jangan mudah tertipu dengan rupa parasnya yang innocent tuh . kalau senyum bukan nak mencairkan hati hati gadis seperti aku neh . tapi rasa macam nak mintak SEPAK TERAJANG .

*tunggu laa aku balik magna nanti , bukan sepak terajang aku bagi . macam2 aku bagi kat kau tahu ! ranap2 sume gadjet2 ko aku hancurkan . tunggu dan lihat laaaaaa !

*puas hati balas dendam ! selalu yew orang lepas bengang kt FB . aku tanak ! nak kat BELOG pulak . sebab susa si kerdil neh nak bagi respon . kalau setakat nak bgi respon kt FB tuh , lapok laaa weyhhh !

*cuba ko bgi respon kat BELOG bersawang ko tuh . takan buat punya lahh ! ntah2 , password ko pun ko lupa kan HAN kan ? huh !








Older Post | Newer Post