Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


cuti cuti sem :)
Friday, April 15, 2011 | Friday, April 15, 2011 | 6 comments



akhirnyaaaaaaa , dan akhirnyaaaa ! berjaya jugak aku kemaskini belog yang dah berhabuk bersawang sawang sarang spider . dah berkarat karat . kalau ikutkan , masuk sem baru neyyy . tade laa busy mana pung ! tapi kelas sampai petang laaa . balik je rumah , rehatkan minda . TIDUR ! bangun balek , tengok slot akasia : CINTA ANTARA KITA . lepas tuh , dah malam . ingat nak online , update belog . tapi tak jugak . kenapa ? sebab duk bersembang dengan budak rumah . bergosip gosip sampai tengah malam . terus lupa nak update ! bagus bukan ? -_-









pertama kali :



saya bersyukur kerana telah masuk sem5 . berjaya juga saya melepasi sem sukar ketika di sem4 . walau banyak rintangan yang dihadapi kerana untuk sem4 , perlu mengadap baby baby :) jadi ibu seketika ketika itu . AWESOME !








kedua kali :



saya sangat sangat sangat berterima kasih kepada anda semua yang rajin menemani saya ketika saya cuti sem . walaupun tak lama . tapi first time kottt , aku cuti tak duduk rumah . duduk merayap rayap habiskan duit dan tenaga :)





stat jew cuti sem .



first -->








sabtu dan ahad , aku dan budak kolej , ke SUNGAI PISANG . ada xtvt flying fox , sport climbing , abselling . serius best kottttt ! mentang mentang lagi macam aku ney yang sememangnya takut gayat . memang mencabar laaa . teringin nak buat tapi takut .



nak tunjuk gambar lebih lebih pun ta bole , dengan ibu ta bagi aku bawak kamera yew . tyime tuh pulak C6 rosak . BEST twu taaa ! langsung tade gambar yang boleh buat jadi kenangan melainkan gambar2 dari abg2 helpest punya camera . nak ambil , segan lak nak mintak >.<






contoh xtvt yang kitaorang buat hari sabtu . hari ahad pulak , kitaorang ada xtvt kat Gua Damai Batu Caves . kena duk panjat panjat terkangkang kangkang dok panjat batu batu tinggi kat situ . bagi aku , xtvt tu lagi better kottt dari flying fox ! sebab aku seyes takot gayat :(





xtvt hari ahad kitaorang dan terus balek rumah sewa . yang aku pulak , terus balek kampung ! sambung cuti sem 3 minggu .







SECOND VACATION -->


tanpa dirancang punya plan :)


16 march @ rabu . aku , uzmana , yaya dan kerel . kami kew MELAKA weyhhh ! hahaha , kalau ikutkan sebenar benarnya . nak ke GENTING . tapi disebabkan cuaca yang tak menentu . terus kami kew MELAKA .



tengok ! yaya ajak g genting first2 . tapi tak jadi pung !



Bold


last last kau nyahhhhh ! MELAKA beb . MELAKAAAAAA ! kami ke bandar bersejarah maaa . hee . besttt siotttt . memang first time laaa duk berjalan jalan jauh jauh dengan mereka neyy . mentang2 lagii kerel , memang aku tak pernah laa pun kua gan dye nehh . hee ,






kebanyakkan gambar kat FB - MELAKA .






THIRD VACATION -->




18 march @ jumaat --> kedah :)



berjalan jalan mengunjungi mak cik , pak cik dan sepupu sepapat di kedah . BEST GILERRRRRR ! happening gilerr bile jumpa kaum kerabat .




arghhhh ! RINDU laaa nak jumpaa balek :(



kebanyakkan gambar kat FB - KEDAH .






FOURTH VACATION


30 march @ rabu --> balek kampung weyh !






jumpa anak buah baruuuuuuu . COMELLLLLLL :)








FIFTH VACATION


23 march @ rabu --> ipoh dan sri iskandar .






konon yew . dan kononya laaa . nak surprise celeb bufday budak sorang neyyy . tapi kantoiii . hahaha , cancel plan . duk ipoh , lepak gan syro dan pedot . tengok wayang . makan pizza . lepak3 .


jumpa plak dengan bedol aka bufday boy . duk lepak lepak . mengutuk tak tentu pasal . merajuk . gaduh gaduh ! errrr ! buat sakit hatiiiii ! menyampahnya laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !


kemudian , jumpa Nisa . tido rumah nisa . sembang sampai 4 pagi ! hahahaha , rindu awak NISA NASIR :(





kebanyakkan gambar kat FB - senyum tak perlu kata apa apa .






last vacation


1 april @ jumaat --> TERENGGANU .






pergi kampung kaka ipar . mesti laa BEST bukan . duk makan makan makan kat rumah mama . tengok laut . menghitamkan muka . tapiii baru perasan . tak transfer lagi gambar dalam kamera masuk laptop . dan kamera pula ditinggalkan di kampung . BEST !





Older Post | Newer Post