Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


hye awak :)
Sunday, April 24, 2011 | Sunday, April 24, 2011 | 0 comments




punca tak update :



sorry ,
demam tak kebah-kebah .
dah seminggu demam . genap seminggu tahu ?
dah tak berdaya dah .
dah tak larat .
lepas maghrib jew demam datang berganda-ganda rasanya .
selesama , batuk , pening . jadi kawan baik .
menyeksa tuan badan .
tuan badan pulak hanya menerima , berdoa , dan bertawakal .
agar tidak diseksa lagi pada keesokkan hari .
nak tidur , sesak nafas .
nak bergerak , tak larat .
nak tengok tv , mata tak tahan silau .
apa nak jadi jadi lah .
bersabar bersabar bersabar .
mungkin itu yang terbaik dari kau mengomel sendirian .







terima kasih kepada hf .
kerana
hf menjadi teman baik ,
menghiburkan tuannya dengan lagu yang ditujukan untuk kekasih hati .
betapa tuan hf merindui kekasih hatinya .
mungkin demam rindu .
>.<





























heyyy gileeeee !
bila nak jumpaa lagi neyyy ,
rindu tahuuu !
cepatt laaaa habis exam !
:(












ALHAMDULILLAH :)* result sem4 dah keluar . alhamdullilah , tak tinggi dan tak rendah . aku bersyukur , berterima kasih kepada-NYA . tanpa DIA siapalah aku .* cukup lah sekadar result tersebut sudah menggembirakan parents aku . hanya huruf A dan B di kertas result . aku sangat bersyukur . AMIN . * sangat berterima kasih kepada NISA , memberi aku pengajaran pada malam hari ketika di Sri Iskandar . bak kata nisa . even aku tak suka , aku tak minat course yang aku ambil neyy . ini adalah masa depan aku . bergantung pada diri aku sendiri untuk berjaya atau tidak . semuanya bergantung pada aku . terima kasih NISA . youu must know that aii love youuu syggg :)



--- DONE ---


Older Post | Newer Post