Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


day one : 10 things about una :)
Friday, May 6, 2011 | Friday, May 06, 2011 | 2 comments


lastly post gak aku entry neyy . ikutkan dah lama tahu pasal 10 things neyyy . tapi biasa laa , masuk sem baru neyy jarang betul online . bukan tak online sebab STUDY . tapi sebab tengok TV , main game , main game lagi , dengar lagu , mengadap hf , mengadap hf , mengadap hf lagi . habis masa dalam sehari . hahahaha , nasib nasib .



orang lain semua dah start 28 APRIL 2011 hari tuh . yang aku lak baru nak start hari neyy . kasihan kasihan . malang sungguh .




sorry , una baru nak start buatt youuu punya 10 things neyy . bz meyhhh . youuu paham aiii kan kan kan ? :)

bila nak jumpaaa youuu lagiii neyyyyy ? -_-






*actually pernah jumpa sys sherah neyy kat KTM Sg Buloh hujung tahun lepas . excited gilerr time tuhh . idky . maybe sebab ADORE kat sys sherah neyy kottt . hee >.<






okee , aku start my 10 random things :)
tryy buat sesimple yang boleeee .







1 ) Full name , Nur Husna Bt Mansor . orang panggil una . dan semua orang yang kenal aku panggil aku una . tapi kat rumah , ada yang panggil aku una , kakak , dan kak long aku satu-satunya orang yang panggil aku kak cik . yewww ! actually ta suka sangat orang panggil aku kak cik . nampak weird gilee tahu ? dan confirm confirm laa anak anak buah aku panggil aku mak cik . ingat kan nak diaorang panggil aku CIK UNA . tapi haram . kak long tak bagi . nasib badan .



2) baru 20 tahun on 07 june 1991 . yeayyy , aku muda lagi >.<



3) anak ke-4 dari 5 orang adik beradik . aku ada 2 orang kakak yang sangat baik hati . yang sanggup sedekahkan duit gaji mereka untuk aku . aku ada seorang abang , satu satunya abang yang aku ada dan sangat memahami tahap pembaziran aku . dan aku ada seorang adik perempuan yang sangat bertuah kerana memiliki kakak macam aku yang bole berkongsi baju dengan dye ! errrr ~



4) aku start study umur 2 tahun . hahaha , ajee gileee ? budak mana yang start sekolah umur 2 tahun neyy ? aku lah orangnya sebab ibu aku cikgu tadika , so time kecik kecik memang aku dah ikut ibu g tadika . belajar sama sama dengan budak budak kat situ .


TBK Sungai Behrang ---> SK Sungai Behrang --> SMK Khir Johari --> CUCST .


5) tinggi 153cm . aku pendek malah rendah . selalu kena ejek sebab pendek . arghhh ! sabar oke :)



6) setiap minggu aku akan cuba sedaya balik kampung . kira habis jew kelas hari jumaat tuh , aku terus ciaoo g KTM Sg Buloh . cabut naik KTM g Tanjung Malim . bahagia tahu taa bila setiap minggu ada dengan family . setiap jumaat jew , budak budak kelas dok bebel bebel aku balik kampung tiap minggu sampai diaorang dah tak tahu nak cakap mana dah . ta bolee nak buat pape laa . dah terbiasa cuti jew balik kampung . bosan laaa duduk rumah sewa >.<



7) LOVE LOVE LOVE gadjet . alhamdulillah , kebanyakkan benda yang aku hajatkan aku miliki gak . hasil aku duk ikat perut kumpul duit . nampak sangat tipu . kalau ikat perut confirm confirm aku kurus kan kan ? ish ish , sekarang try nak kumpul duit beli ipad pulak . hahaha , beli senyap senyap . dah lama beli baru tunjuk kat ibu dengan ayah . kalau tanya pendapat dorang dulu , confirm kena bebel dulu baru dapat beli . susah susah .



8) sangat selekeh , serabai , tak terurus . kalau takda mood tuh jangan cakap laa . selekeh sampai orang tanak mengaku aku kawan dye pun ada . hahaha ,



9) sangat suka colourful . suka suka suka sukanyaaaaaa ! cantiknyaa rainbow . cantiknyaaaaaaaa . kalau boleh , nak jew aku cat dinding bilik aku dengan macam macam colour . bestnyaaaaa . awwww -_-



10) ada binatang peliharaan jugak . masih normal macam orang lain . atas katil rumah sewa aku ada BUAYA . yeayyy , dah dekat 2 tahun kottt aku jaga buaya tuh . nak tunjuk gambar dye , tapi penat cari dlm lappy . tade pulak . nanti nanti lah aku share share rupee buaya aku tuh naa . aku sangat penggeli . ta suka kucing , tapi suka monyet . ta suka cicak tapi cuka tupai . comellllllllnya tupaiiii ! hahaha , tapi dalam banyak banyak binatang , aku paling takot takot takot semut ! kira benci tahap gaban arghh . bukan takot sebab ape taw . tapi takot sebab dorang kan kalau g mana grouping jew kan . so aku takot sebab kuantiti dowg yang ramai tuh . takot nyah >.<



yeayyyy , selesai sudah . 10 things about me >.<









Older Post | Newer Post