Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


day two : 10 things i love :)
Saturday, May 7, 2011 | Saturday, May 07, 2011 | 0 comments



10 things i LOVE <3


1 . aku suka baskin robbin . aku sangat suka BR . kira tahap gaban suka ice cream . kalau ganti nasi dengan BR pun aku sanggup . yummy , i loike yawww . sampai sekarang terliur .





2 . aku suka teringat kisah lama . teringat time sekolah menengah dulu . dari form 1 sampai form 5 . sikit aku tak pernah lupa sampai sekarang . kadang kadang bila free jew . start laa cari balik gambar gambar lama . berangan 2 3 jam . sengih sorang sorang . gelak kejap . last last nangis . rindu tahu ? kalau lah dapat ulang balik . isk -_-





3. aku suka kamera , sangat sukakan kamera . sangat sangat suka . thnx han . banyak ajar aku pasal kamera neyh :) without dye , memang aku tak tahu pape lah !





4. aku suka colourful , macam apa yang aku post kat day one semalam . suka gilerr oke . kalau dapat tengok pelangi tuh , aku dah macam budak batak giler . macam tak pernah tengok .



boleh tak nak dinding bilik corak macam neyy ?



5. aku suka dating dengan girlfriend girlfriend aku . yeayyyy ! kalau boleh , tiap minggu nak g dating dengan diaorang . membuang masa , menternak lemak , membuat kecoh . semuanya lah ! iloveyouu .



melaka .



ipoh .



putrajaya .



6. aku suka BRUNO MARS . yeayyy . ilovehim . marry me pleaseeee -_- semua lagu dye aku minat . menyesal giler tak pergi konsert dye hari tuh . sadis betul .


count on me .



taking to the moon .



marry you .



who is .





7. aku suka gelak . kadang aku gelak sampai buat orang marah . sebab orang tak puas hati aku asyik gelak tak habis habis . kasihan aku bukan ? gelak pun salah -_-



8. aku suka membazir . yeahh , perkara yang paling dielakkan bila keluar g mana mana . tapi tak boleh buat apa apa . memang aku membazir :(



9. aku suka doodolls . doodolls comell tahuu !




10. aku suka diri aku yang sebenar , tak perlu hipokrit . macam mana korang nampak , itu lah aku yang sebenar . gila , xtwu malu , kuat tido , kuat makan , kuat gelak , suara tak reti nak perlahan , dan macam macam lah . tapi itu aku . aku suka jadi aku :)







DONE !






Older Post | Newer Post