Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


Facebook jadi laju , ringan , malah bertambah kemas :)
Monday, May 23, 2011 | Monday, May 23, 2011 | 1 comments




baru baru ni aku dapat tahu ada cara nak buat facebook aku comel loteee , malah kemas tak serabut macam sebelum ni . dah lah boleh buat makin ringan ringan ringan , alaaa ringan macam gula gula kapas yang ada macam2 colour tuh . ishh , terliur pulak bila teringat =.= kira bila kita nak browsing tu , laju laaa . tak terkedek2 macam siput nak lari dari kucing .



tapi pastikan korang guna google chrome laaa , kalau guna firefox jangan harap laaa korang boleh buat macam aku neyhh . hahaha , bangga bangga >.<




kalau dulu , bila nak log in macam neyy kan kan kan ?




home plak macam ni kan kan kan ?




profile pulak macam ni kan ? hahaha ,




tapi sekarang yang terbaru punyaaaaaaaaaaa .



haaaa , bosar engkau ! dah macam tumblr pun ada dah nii .




facebook bertambah tambah kemas i tell youu yawww . thumbnail dye dah bertukarrr jadi rounded corner . comell kotttt , dah tak de dah iklan iklan tepi tuh . dah tak de petak petak orang suggest kita add dorang tuh . ish , menyomak je semua tuh . memang clear laaa yang baru ni punyaaa .




cuba tengok yang ini pulak . memang best laaa aku bagitau . lapang jew dada aku tengok gambar aku kosong tade cacat cela keliling dye penuh iklan :)



tapi ini semua hanya untuk pengguna google chrome sahaja . harap maklum ye . memang beruntung laa guna facebook clear by google chrome nih !





Older Post | Newer Post