Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


saya insan yang tidak cermat dan terlepas pandang orangnyaa :D
Monday, May 23, 2011 | Monday, May 23, 2011 | 0 comments



aku punya lah tak perasan , best punya best update blog . terus publish ! sedangkan entri tak siap sepenuhnya lagi tuh . boleh pulak terlepas pandang yang aku tak SHARE kan pun link untuk ENTRI YANG INI .



patut lah aku macam pelik bila ada member member aku dok tanya macam mana nak tukarkan jadi macam ENTRI INI , apa yang kena buat , kenapa dorang punya still sama macam dulu , nak install apa sume . rupa rupanya aku tak bagitahu apa yang perlu kita buat . hee ,



actually senang jew pun nak buatnya . korang just perlu bukak LINK KEJADAH NI . pas tuh tekan install . siap suda sayanggg oiii :) senang jew pun . tapi yang paling penting korang menggunakan google chrome lah . lain dari itu tidak boleh dan tidak diterima >.<






Older Post | Newer Post