Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


how meyh to say ?
Saturday, August 20, 2011 | Saturday, August 20, 2011 | 0 comments


lame tak update belog kan kan kan :s: saje jew . malas nak main taip taip keyboard emoticon16 :94:



hari neyy dah nak masuk hari yang ke 21 puasa . macam mana puasa :120: semua oke :s:



macam biasa , dan macam tahun yang lepas . aku nak plan event berbuka puasa untuk EX-KEJOHARIAN . yaaaa , sekolah menengah aku dulu . rindu zaman dulu dulu . time ponteng kelas , belajar addmath sampai tertido . lari kelas physic . makan sosej bogel mak cik kantin , makan sandwich mayo dgn cili padi mak cik kantin , layan drama dalam buku antologi KERUSI . macam macam ado :face60:



kami nak jumpa ramai sekali gus memang susah gilerrr . biasa laaa , ada yang belajar . ada yang kerja . ada yang duduk jauh jauh . ada yang cuti tak sama . macam macam . rindu rindu :10:



tahun lepas :n:


tahun lepas aku arrange kejadah neyh dengan pojan . tahun neyy ? nak arrange kan lagikkk :r: tapi fik dah warning awal awal . jangan nak ngeluh ngeluh , jangan nak ngadu pening kepala semua . kah kah kah . ngadu pun salah . KECEWA :68:


kalau ikutkan , kali nii aku nak buat baikkk punya reunion@berbuka sama sama . dalam otak ya allah :x: banyak sangat plan kau tahu emoticon16


kalau ikutkan plan pertama aku laa kan kan kan :s:



1. nak buat BBQ kat padang sekolah . ape :s::q: padang sekolah :120::119: macam tipu jew :x: tak sayanggg . saya bercakap benar , saya siap sudah call pihak office sekolah . mintak permission and ask a rule from them . but i'm not confirm yet about this event :q: yelaaaa , bila masa lagi kan nak buat event kat sekolah yang tak de orang . just have us sayanggg .

2. oleh disebabkan kita neyy jarang sgt jumpa lah kan kan ? best gak kalau buat BBQ kew ape kan kan kan ? buat BBQ kat padang , belakang bilik komputer . AWESOME :q: bosan laa lepak kedai makan , makan gitu gitu jew . cewahhhhh :x: demand :q:

3. lepas tuh , kan sekarang tengah mood mood raya yang membara . best jugak kan , bila kita berbuka tuh , sekeliling kita penuh dengan pelita . ditemani lagu lagu raya . wowww ! comel yewww emoticon16

4. menu boleh ditukar tukar tukar dan tukarrrrrr . hee :face39:

5. kita siap buat tema warna baju , game , and hadiah :q::r::x::119: yeayyy :q: ada hadiahhh youuu emoticon16

6. have photoshoot emoticonnajwa03emoticonnajwa03 :q: yuhuuuu :119: part paling best untuk :95::94::95::94::95::94::95::94::95: perempuan . hahahahaha :x: thumbthumbthumb

7. paling best kalau ada member member yang dah bertahun tak jumpa . macam wady , arif , semua lahh yang penting emoticon16

8. tapiiiiiiiiiiiiiiii :s:





ADA KE ORANG NAK JOIN KEJADAH NEYY WEYHHHH :120::s::q::r:emoticon16





1. banyak yang kena buat . tak kan aku nak kena arrange sorang sorang kan :s: tak GILO namenyaaa emoticon16

2. aku kat JB lagiiii . tak boleh nak arrange g sekolah semua . balik balik perak , sekolah pun dah takde orang kat office yang boleh aku bincang pasal event neyy #sadis weyh .

3. free kew semua orang :s: nak kew dorang join :s: boleh kew dorang terima plan aku neyh :s: tak susah kew :s: nak seribu daya , tanak seribu dalih kan :120:

4. tapi aku takot nak amek tanggungjawab besarrrrrr macam neyhhhh :119:





apa kata korang kongsi idea korang dengan aku wahai EX-KEJOHARIAN sekalian . senang aku nak tanya pendapat orang lain , senang aku nak arrange kan dari jauh . boleh kan :s: dan apa kata korang volunteer tolong aku . hee :face29: :y:


mudah bukan :s::9:kena laaa berkerjasama sikit bukan :s::60:love


Older Post | Newer Post