Husna Mansor
Bonjour!



Keep blogging ! :)




Travel this

Story About Links Goodies


Sweetsour


untuk kau yang jauh
Sunday, April 1, 2012 | Sunday, April 01, 2012 | 0 comments

untuk kau
dari aku

untuk kau
yang tidak pernah ku jumpa

untuk kau
yang jauh dari mata


kau yang jauh
entah dari mana datangnya kau
datang mengetuk pintu aku
mengetuk pintu yang tidak pernah terbuka untuk sesiapa
puas aku hindar
kau tetap datang menyempit
kau tetap datang mengganggu

kau yang jauh
hadirmu tidak ku duga
dikala aku memerlukan tempat untuk mengadu
dikala aku memerlukan sokongan dari seseorang
dikala aku keseorangan
kau hadir hulurkan tangan
kau hadir hulurkan bantuan
kau hadir hulurkan semangat
kau hadir hulurkan kasih sayang
tapi sementara

kau yang jauh
kini kau hilang
kau pergi entah kemana
ketika aku terasa kehadiran kau
kau pergi menjauh
tanpa kata
tanpa punca
tanpa ucapan terakhir

kau yang jauh
aku sedang melupakan kau
seperti mana kau lupakan aku
aku sedang membenci kau
seperti mana kau membenci aku
aku sedang tinggalkan kau
seperti mana kau tinggalkan aku


Doakan aku.



Older Post | Newer Post